Strategisk årsplan

Med et skarpt fokus på efterspørgselsmønstre, markedstrends og gæsternes bookingadfærd sikrer vi, at dine værelser er fyldte og genererer maksimal indtjening.

Vi optimerer løbende din synlighed på tværs af kanaler og implementerer strategier, der tiltrækker de rigtige gæster på de mest effektive tidspunkter.

Læs mere

Produkt Markedsstrategi

I en verden i konstant forandring er det essentielt at have en solid produkt markedsstrategi. Vores tilgang sikrer, at dit hotel ikke kun tiltrækker gæster, men også skaber loyale ambassadører. Dyk ned i vores skræddersyede strategier, der er designet til at placere dit hotel i forreste række på markedet."

2. Branding "

Din guide til datadrevet indsigt

Et stærkt brand er mere end blot et logo. Det er en følelse, en oplevelse, en fortælling. Som Hotel Direktør forstår du vigtigheden af at skille sig ud i mængden. Lad os hjælpe dig med at forme og styrke dit hotels brand, så det resonerer dybt med hver eneste gæst."

Få styr på din gæsterejse, udnyt dine data, og skab vækst med vores værktøjer og ekspertise.

I en digital tidsalder er det afgørende at forstå og navigere i den komplekse rejse, som vores gæster tager online.

Uanset om dine gæster booker et værelse, et ophold, køber gavekort eller andre produkter, kan dine data give dig og dine medarbejdere unik viden. Ved at sammenligne din data fra online salg med data fra andre relevante platforme, får du en konkret indsigt i, hvilke tiltag der giver flest konverteringer. Dette gør det muligt at identificere, hvilke investeringer der giver den bedste ROI.

3. Research (Think)

Billede af hotelværelse med priser og faciliteter

  • Beskrivelse: Gæsten begynder at samle konkret information og sammenligner forskellige hoteller.
  • IO Planner Mål: Overvåg websitebesøg og tid brugt på siden for at forstå, hvad gæsterne leder efter.
  • Platforme: Hotellets officielle hjemmeside, booking sites.

Selling point

"Komfort møder luksus i vores specialdesignede værelser."

Billede eller video af et luksuriøst hotelværelse med udsigt.

Skal vi hjælpe dig med en strategi for din digitale gæste rejse?

See

Opmærksomhed

Del de gode oplevelser

SEE er den største gruppe af kvalificeret modtagere. Den består af potentielle gæster indenfor din målgruppe, der på nuværende tidspunkt ikke overvejer at handle.

Det er her du opbygger forholdet til dine kommende gæster. Du deler indhold der skaber tillid, øger kendskabet og gør opmærksom på dine tilbud.

Kort sagt, SEE handler om at blive set og husket af din målgruppe.

Think

Dit omdømme

Godt købmandsskab virker

THINK er de potentielle gæster, der overvejer at besøge dig. De leder måske efter inspiration og har endnu ikke lagt sig fast på en dato.

Det er her du skal fortælle om dine tilbud, den gode service og de mange oplevelser.

Det gælder om at fastholde deres opmærksomhed, så når de går fra THINK til DO er det dig de vælger.

Do

Synlighed

Synlighed er eksistens

Den del af tragten man traditionelt har brugt mest energi på er DO.

DO er de gæster der har fastlagt datoen og skal til at handle. De er klar til bestille billetter, booke ophold m.v.

De er altså købsparate.

For at nå dem, gælder det om at være synlig. Det skal være nemt at finde det helt rigtige tilbud og det skal være nemt at booke hos dig.

Care

Loyalitet

Forøg din bundlinje

Sidste del af tragten handler om at fastholde dine loyale gæster.

CARE er de gæster der har besøgt dig før og ønsker at booke hos dig igen.

Ved at bibeholde kontakten og have loyalitetsprogrammer, kan du fastholde dine gæster og invitere dem tilbage igen og igen. 

Åbningstider

Mandag - torsdag 08:30 - 16:00
Fredag 08:30 - 15.30

Cookie deklaration

Frederikshavn

Silovej 8 
9900 Frederikshavn 

Århus

Viborgvej 159A
8210 Aarhus V