Dit stærkeste aktiv
Udnyt dine hotel data
I en branche, der er præget af hård konkurrence, er det afgørende at have en klar digital strategi. Ved at indsamle data fra dit hotel, åbner vi op for en ny verden af økonomiske vækstmuligheder.
Hotel Koldingfjord
Peder J. Madsen udtaler:
Hoteldirektør, Peder J. Madsen, valgte IdeFA Gruppen i 2007 som samarbejdspartner, efter han var blevet anbefalet at bruge bureauet igennem en anden virksomhed.
"En beslutning, som hoteldirektøren på intet tidspunkt har fortrudt"
Ruths Hotel
Thor Bastholm udtaler:
"Vi er yderst tilfredse med vores gavekortsystem fra IdeFA. Det har fra start fungeret upåklageligt, og det har medvirket til en kontinuerlig stigning i salg af gavekort. Rent administrativt er det nemt at håndtere, og pengene går uden gebyrer direkte ind på vores egen konto"
Hotel Dalgas
Asger Månsson udtaler:
"Vi har siden starten sat digitalisering øverst på dagsordenen, så vi i fremtiden kommer til at arbejde smartere. Med den dagsorden skulle der ske noget stort med hjemmesiden, og valget faldt på IdeFA på baggrund af deres store kendskab til hotel branchen"


Udnyt dine PMS Data
Resultater for 3 hoteller
Træf datadrevne beslutninger med dine egne data og skab en stærk konkurrencefordel i markedet.
Hotel Case RevPAR
Stigning fra 40 % til 80 %
Udvalgte hoteller som vi skaber resultater for...

Ruths Hotel

Hotel Koldingfjord

Danske Hoteller

Golf Hotel Viborg

Hotel Svanen

Hotel Benniksgaard

Hotel Thisted

Hotel Nordbo

Hotel Dalgas

Hotel Jutlandia

Hotel Herman Bang
