Kategorier
Sådan kan du styrke dit omdømme online
Der er meget få ting der er vigtigere end dit hotels online omdømme, når vi snakker om at øge dine direkte bookinger.
Den perfekte gave til dine gæster – og dit hotel
Der er mange fordele ved at have sit eget gavekort system. Gavekort er både en god forretning, godt for din markedsføring og kan være med til at skabe…
Vi har 3 gode råd til dig, der vil nå ud til dine tidligere gæster
Det er langt dyrere at få nye gæsters opmærksomhed end at tiltrække tilbagevendende gæster.
Er du hvor gæsten rejser?
Jeres gæsters kunderejse starter tidligt og på mange forskellige platforme. Er jeres hotel der hvor jeres gæster begynder at blive inspireret,…
Giv jeres gæster den bedste service – også online
Hvis vi skal finde noget, så søger vi efter det på Google. Google anvendes så meget, at det er blevet et verbum. ”Jeg Googler det lige”. Til…
Gå efter lysten til at rejse!
Når du ud til potentielle gæster når de er mest klar på at tage af sted? Hvis svaret ikke er ”JA!” så er dette blogindlæg til dig. Med Facebooks…
Skræmmer I kunderne væk?
Apple er gået med i kampen om et sikkert internet. Har man iOS eller MacOS vil man opdage at nogle hjemmesider på Safari er ”Not secure” eller ”Ikke…
Er din hjemmeside klædt ordentligt på?
Hver femte dansker handlede på mobilen i 2018. Det har ført til en stigning af danskernes online forbrug på 14,7 milliarder kroner.
40% af hotel reservationer blev annulleret i 2018
I 2018 var annulleringsraten på 39,6%.
Det viser D-Edge Hospitality Solutions undersøgelse af den online distribution af hotelværelser mellem 2014 og…
Fortæl den autentiske fortælling om dit hotel
Vi søger i højere grad autentisk indhold når vi skal beslutte os. Derfor er det en fordel at gøre det nemt for jeres gæster at finde.
Har du Googlet dit hotel for nyligt? Google Hotel Finder har fået en make-over.
Google har lanceret en ny version af deres Google Hotel Finder. Er jeres informationer opdateret?
OTA fylder meget i den moderne hotelbranche i dag.
OTA fylder meget i den moderne hotelbranche i dag, hvor bookingsites er noteret for op mod halvdelen af alle værelsesbookninger.
Vi må erkende, at hotellerne har sovet i timen.
Samtidig er vores hjemmesider og online bookinger ikke brugervenlige nok. De er alt for komplicerede. Alle systemer skal vedligeholdes, også hos…
Det handler ikke om at skabe ny business.
Vi mister derfor loyalitetsforholdet til gæsten, der primært foretager sit valg ud fra tilgængelighed og prisniveau, og når man benytter de…
Nu kan der betales med LIKES for næste hotel ophold?
I min daglige research på nettet fik jeg viden om, at et hotel i Sydney tilbød gratis overnatninger, hvis gæsten havde nok follows på de sociale…
Hotellerne befinder sig i en dødsspiral, lyder det fra Universitetslektor
Hotelbranchen er i dag mere presset end nogensinde før. Der er store udfordringer og enorme summer på spil, når det gælder om at fange danske…
TYPO3 Konference 2015 i Amsterdam
<Den 11. udgave af TYPO3-konferencen finder i år sted i Amsterdam, hvor udviklere og marketingsfolk fra hele verdenen er samlet og diskuterer TYPO3…
TYPO3 Konference day 1. i Amsterdam 2015
”Business Day” med emner som Big data, Omnichannel, Content strategy, Social media, Agile project management og meget mere var på programmet.