Kategorier
Skab gæster for livet
Udnyt de mange digitale muligheder vi har i dag og skab en kontakt til dine gæster, der varer længe efter de er taget hjem.
Bruger dine kunder Iphone eller Mac computer? Så skal du lige læse med her.
Omkring halvdelen af dine brugere modtager ikke din markedsføring. Apple har nemlig udviklet og installeret en såkaldt Intelligent Tracking Prevention…
Et godt råd til at få flere gode anmeldelser
Et ophold på et hotel er ikke bare et værelse med seng og badeværelse. Det er en oplevelse.
TripAdvisor reagerer på beskyldninger om snyd
TripAdvisor har fornyeligt udgivet en rapport over de anmeldelser de modtager. Rapporten udkommer i kølvandet på anklager fra det britiske…
Hvad kan data fortælle os om vores udenlandske gæster
Tal fra Visit Danmark peger på at når udenlandske gæster bliver inspireret til at besøge Danmark, er det især på baggrund af tidligere erfaringer med…
Den digitale gæsts rejse
Vi har valgt at gøre det nemt at se hvordan vores kompetencer kan hjælpe. Dette har vi valgt at gøre ved at illustrere den digitale gæsts rejse.
Bliv set, hørt og fundet med Google My Business
Gør det muligt for dine kunder at finde og handle med dig.
Det er hverken pris, beliggenhed eller værelse der er afgørende
75% af rejsende bruger anmeldelser når de skal afgøre hvilket hotel de vil booke. 53% fravælger hoteller hvis anmeldelserne er dårlige, på trods af…
På udkig efter en ny hjemmeside? Her er et par gode råd
Det kan være besværligt at finde hoved og hale i de mange forskellige hjemmeside systemer. Derfor har vi 7 forslag til dig, når du skal finde et…
Giver du dine anmeldelser et like?
Har du svaret og liket dine anmeldelser i dag? Der er mange fordele at hente ved at være aktiv og engageret i jeres anmeldelser.
Lidt inspiration til Instagram
Er jeres hotel på Instagram? Hvis ikke så er det bare at komme i gang. Undersøgelser viser nemlig at mere end halvdelen af 18-65-årige foretager deres…
Frist jeres gæster med det lokale og unikke
Guide jeres gæster til de unikke og lokale oplevelser de kun kan opleve på jeres destinationer.
Vi giver hinanden langt flere oplevelser
Der er ikke mange gode undskyldninger for ikke at sælge sine egne gavekort som hotel. Salget af gavekort har de sidste mange år været stigende. Ifølge…
Har du et overblik over hvem dine kernegæster er?
Dine gæster efterlader en masse relevante informationer når de booker på dit hotel. Det er blandt andet disse informationer der kan være nøglen til…
Får du mest muligt ud af Google?
Det er på Google, at vi oftest søger efter inspiration eller leder efter en god handel. Google My Business skal derfor ses som en essentiel del af…
Fire farver der skaber opmærksomhed
Har du brug for lidt inspiration til jeres hotels Instagram eller den næste brochure? Pantone Color Institue har fundet frem til de mest populære…
OTAerne er presset fra flere sider
Der kommer flere og flere opgør mod de store udenlandske OTAer. Vi forventer dette vil komme både gæster og hoteller til gode.
One-Stop Google
Efter kun tre år, har Google valgt at lukke deres Google Trip app. Nej det ikke fordi det var en dårlig forretning, tværtimod.